ב-27.12.24, בשעות הצהריים, חרשו מתנחלים חלקת אדמה של הקהילה הסמוכה לאוהלי התושבים בקהילת נבע ר'זאל. התושבים התאספו במקום וביקשו מהמתנחלים לעזוב. לאחר כמה דקות הגיעו למקום חיילים והשקיפו על המתנחלים מבלי להתערב בתואנה שמדובר באדמות מדינה. המתנחלים המשיכו לחרוש את הקרקע במשך כמה שעות. כשניסו חלק מהתושבים לחרוש חלקות סמוכות בבעלותם הפסיקו החיילים את עבודתם. אחר כמה שעות סיימו המתנחלים את החריש ועזבו יחד עם החיילים.
✕