דילוג לתוכן העיקרי
תפריט
מהשטח
נושאים

שכונת ואדי אל-חסין, מרכז העיר חברון: מתנחלים תקפו בית משפחה באבנים ובקבוקים ריקים

שכונת ואדי אל-חסין, מרכז העיר חברון: מתנחלים תקפו בית משפחה באבנים ובקבוקים ריקים

ב-28.3.22, בסביבות השעה 22:30, בזמן שג'מאל אבו סעיפאן, (51) ואשתו ישבו בביתם, הגיעו למקום מתנחלים שיידו על הבית אבנים ובקבוקים וקראו קריאות גזעניות במשך שעות ארוכות.   

בעדות שמסר ג'מאל אבו סעיפאן, לתחקירנית בצלם, מנאל אל-ג'עברי, הוא סיפר:

המתנחלים יידו על הבית אבנים ובקבוקים וגם קראו קריאות גזעניות. זה נמשך עד 2:00 לפנות בוקר. לא העזנו לצלם את ההתקפה כי פחדנו שיירו עלינו, אז הסתתרנו בבית. למזלנו, החלונות בבית ממוגנים ולכן הם לא נשברו.